søndag den 27. maj 2012

Undskyld, men jeg kom til at længtes efter stille regn...

 Her sidder jeg i varmen og strikker, med kold cola og bare ben. Men pludselig kom jeg til at tænke på stille lun regnvejr på sådan en sommerdag... Det kunne være godt, bare lige en times tid... Sikke en frygtelig tanke, jeg tager straks ordene i mig igen :)

 For det er jo så dejligt, at den danske sommer endelig indfandt sig. Og uden at være alt for pessimistisk, kunne man jo godt frygte at når dette fantastiske vejr er ovre, så starter efteråret igen og varer resten af sommeren... Men det var jo sidste år! I år bliver anderledes, ikke?!! :)

Oskar går hvileløs og stille rundt - når altså ikke han gør hysterisk af grillstarteren eller græsslåmaskinen... Han kan ikke finde et passende hjørne at ligge i. Godt han ikke har lang tyk pels i denne varme :) tror at veninden Medina på den anden side af vejen har det værre. Hun er en smækker cocker og Oskar har et godt øje til hende :)

7 kommentarer:

GrenDesign sagde ...

Du er nu ikke den eneste - bare en lille opfrisker-byge :-)
Her lider min sorte Cavalier (=langhåret) i varmen. Han går gispende rundt med tungen ude og er alt for socialt anlagt til at lægge sig et køligt sted bagerst i haven....men pyt, jeg har det egentlig også bedst i skyggen.

Lin sagde ...

Varmen er ikke kommet ned til os endnu. Du kan faa lige saa meget reng du vil for min skyld bare juli bliver godt hehe, for da kommer jeg nemlig hjem til Dk. Laekre havemoebler du har.

Lin sagde ...

Der skulle selvfoelgelig staa regn og ikke reng.

Håndarbejde skal der til sagde ...

Her er der .. ret mørke skyer lige nu.. Men også stadig lidt blå himmel... Kigger jeg på dmi lover de regn.. tir-ons-tors-fre-lørdag...

Så... regnen skal nok komme.. det gør den altid.....

Hyggehygge
Marianne

ps.. min hund, har fundet ro under parsollen :-)

Kisser Laptern sagde ...

Undskyldning accepteret :)

Vores hund finder ro og kølighed under sofaen.

Glædelig søndag.
Kirsten

Lydert sagde ...

Sådan har jeg det også, mest fordi jeg ikke kan klare varmen, sommeren er jeg da vild med.
Min retriever forsvinder langt væk, hvor der er skygge

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...