mandag den 25. juni 2012

Liv og glade dage i systuen...

 Jeg keder mig aldrig! Nogle gange ville jeg ønske at jeg havde tid :) I denne tid står alt på anden ende, for der er kun 3 uger til årets Hals Revy! Og nu er det jo sådan at ordet "nej" ikke kan komme ud af min mund, så ved siden af har jeg jo lige en brudeting, noget gallatamtam, en vuggehimmel, et rollespilsprojekt, et par oplægninger + det løse - og så selvfølgelig mit arbejde til dagligt :) Jeg er eddermame ikke ked af det, hva'?! Jeg lærer det aldrig!

 Jeg kan snart ikke være her mere. Engang når jeg får sommerferie kunne jeg vælge imellem to ting: at rydde op her på systuen eller at lukke døren...

 Jeg har da stadig et lille felt på mit arbejdsbord, hvor småting kan laves. Det store bliver slæbt i stuen på spisebordet :) Alt det farvestrålende blanke stof i stakkevis skal forvandles til kostumer...

Der er bunker over det hele, og det er helt med vilje, at jeg kun har taget billeder af borde og IKKE gulvet :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...