søndag den 3. juni 2012

Min weekend i billedspam...

 Denne weekend har budt på lidt af hvert - sådan rent vejrmæssigt :) Fredag fik vi nogle kraftige haglbyger! Ellers har der været sol, blæst, regn og alt hvad der hører til i en dansk sommer :)
Fredag var jeg til Lene Bjerre udsalg sammen med Tina. Vi havde en rigtig dejlig tur! Vi er ret gode til at være af sted sammen, Tina og mig :) Vi vil de samme ting - og vi er skide gode til at overtale hinanden :)
Fredag kom min veninde forbi. Hun og hendes piger havde lavet den mest fantastiske rabarbersaft - fra min have :) Det smager himmelsk!

 Jeg elsker pæoner! :) Har ingen i haven, men det kunne jeg måske ønske mig... Mine orkideer bliver sat til at dø stille i et hjørne for sig selv - og pludselig beslutter de sig til at live op påny :) Jeg har faktisk aldrig prøvet at få en orkide i blomst, men nu har fundet fidusen, og alle mine planter er nu i blomst igen :)
Lene Bjerre indkøb... Jeg købte næsten ingenting, for jeg synes absolut ikke der var noget at køre efter denne gang! Men lys kan man altid slæbe med hjem :)  Jeg købte dog et totalt lækkert kæmpe bakkebord, som nu står i mit drivhus!
Og så fik jeg en skøn lyserød hortensia af en god ven, for hans yndlingscowboybukser er slidt! Jeg lovede at give dem lidt forlænget levetid :)


 Blomsterne vælter frem i krukkerne! Forår og tidlig sommer er min bedste årstid :) Jeg købte dette "fuglehus" hos Lene Bjerre. Altså det er et hus med en fugl på taget :) - med plads til et fyrfadslys... Kom sommer, uden vind!!

Mine dagsliljer er lige på bristepunktet! Liljer er en af mine favoritter i haven! Desværre har jeg døjet med de små røde biller i et par år nu! Nogle gode råd? Udover at tjekke samtlige liljer morgen og aften og henrette evt. syndebukke...
Oskar kan bare ikke modstå fristelsen - til at grave i mine bede! Han er frygtelig! Når man tager ham på fersk gerning, vokser der straks en glorie over hans hoved, og hvis han kunne, ville han kigge op i luften og fløjte! Han lægger hovedet på skrå og ser så frygtelig sød ud... Grrrr!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...