lørdag den 16. juni 2012

Weekendspam...

Fredag eftermiddag kunne jeg nyde starten på weekenden med chokolade fra Summerbird, som min søde mand havde taget med hjem :)

I dag har jeg haft en rigtig skøn dag i Silkeborg :) Og jeg fik grebet garnet! Jeg endte med at tage alene af sted, for min følgesvend blev desværre syg. Og ja, jeg kom hjem med et par poser :) Lidt Kauni, lidt Havblik fra Tante Grøn og noget stofgarn fra Mosaik i Aalestrup. Ikke fordi jeg mangler, men fordi man ikke kan gå igennem så mange dejlige stande med garn uden at have poser med ud i den anden ende :)

Min flotte pil er ikke flot mere! Den er fuldstændig ædt op af grønne larver! Måske kållarver, som ingen kål kunne finde :) Nu har jeg pelset den fuldstændig, og hvis den ikke vil skyde igen kan den lade være! Øv!

På vej hjem fra Silkeborg kom jeg forbi Ikast. Der bor Fru Foldager, og det er efterhånden ved at være et år siden vi har set hinanden :) Da jeg drejede ind ad vejen så jeg med det samme det nye haveskur :) og gravemaskinen i haven :) Det er noget af et projekt der skal laves denne sommer...
Og hvor var det dejligt at se hende igen - og hendes skønne drenge - alle 3 drenge! :) Nu er der snart sommerferie og så SKAL vi mødes igen!

Nu er der sofa, rødvin og strikketøj! Jeg har ikke plads til mere i mit lørdagsprogram...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...