søndag den 22. juli 2012

Kunsthåndværkermarked...

 Jeg har deltaget i Kunsthåndværkermarkedet i Hou i dag. Lang dag :) Jeg er helt smadret nu :) Jeg nåede ikke så meget rundt på de forskellige stande i løbet af dagen, men jeg havde også en skøn nabo, så kun hun og hendes ting blev foreviget :)

 Håndhæklede dyr! De er så fantastisk fede :) Der var elge, giraffer, grise, får, blæksprutter, frøer og mariehøns og mange andre. I rigtig gode farver! Jeg købte selv en lille ting, som en eller anden får i gave inden så længe :)


 Se bare ham her! :) Jeg kunne godt finde plads til ham et sted, men jeg lod ham blive siddende :)

Og så købte jeg denne fantastiske lysestage i keramik! Den er vind og skæv og vildt fed! Og meget mere grøn end på billedet!
Om lidt smækker jeg stængerne op og strikker et par omgange...

Det har været en lang og travl weekend, med fødselsdag for gemalen i går og marked hele dagen i dag. Godt jeg har en uges ferie tilbage :)

8 kommentarer:

violykke sagde ...

Åh jeg er vild med de hæklet får, jeg lige kan skimte på billede :0) bare jeg hvide været der for har ikke mod på at hækle den selv, så det havde været nemt :0) god aften med stængerne op.

violykke sagde ...

Ja ja der skulle så stå havde været der :0)

Trine sagde ...

Hvor er den lysestage bare super flot, hvem har lavet den? Er det en lokal kunstner? Og nogle super søde hæklet dyr din "nabo" havde med :-)

Louise sagde ...

Nå for dælen, var det nu, det marked var...
Rigtig flotte hæklede dyr hende naboen havde lavet.
Fortsat god aften til dig. Det er da velfortjent med stængerne oppe og en uges ferie.

sannepkunst sagde ...

Ej hvorfor vidste jeg ikke det var idag... Pokkers!!!
Feeed lysestage(0:

Gustavs mor sagde ...

Det var da en skam jeg ikke vidste det, for så skulle jeg da have været på tur :)

Robe de mariée sagde ...

God ferie, ser meget komfortabel. Lækker mad og legetøj
http://www.billigebrudekjoleronline.dk/

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...