onsdag den 4. juli 2012

Lynudflugt...

 Da vi var næsten færdig med dagen på arbejde, smed vi os 5 mennesker ind i chefens bil og drønede til Læderiet i Risskov... Vi nåede frem ca. en halv time før lukketid og så var det bare med at få handlet :)

 Det lykkedes ret godt! Jeg fik skrabet en del til mig :)

 På vejen hjem igen kørte vi forbi Hvidsten. Bare lige for at slå et sving omkring kroen. Der er så hyggeligt :)

 En dag skal jeg have familien med, så vi kan få en gang æggekage :)




 I disse dage er det en udfordring at krydse Limfjorden. Jeg sejler med Hals-Egense hver dag, men i disse dage har flere fået den samme idé, så i stedet for at holde i kø i Tunnellen holder de så her :) Jeg står på færgen her, og måske kan man fornemme bilkøen. Den fortsatte langt bagud! 

 På vejen over Limfjorden møder vi heldigvis færge nr. 2. De sejler på kryds og tværs det meste af dagen. Det letter det hele lidt :)
Man skulle bygge en hængebro - lige her ved Hals! Det kunne være så smart :)

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...