torsdag den 23. august 2012

Her er min dag...

Her er en blanding af hvad jeg har bedrevet i dag :)
Jeg har kogt suppe og der er nu 8 liter suppe i fryseren! Jeg gik også over til vores nabo, den gamle Kesse, med en portion suppe, lidt kylling og grøntsager som er klar til at putte i til frokost i morgen. Jeg sikrede mig også lige, at der var kød- og melboller i hans fryser :) Han er snart 81 år, ikke så mobil mere og helbredet skranter lidt. Han blev så glad :)
Oskar fik et af kraftbenene, og det var vist okay!
Kasper og mig trak i ønskebenet, og Kasper vandt et ønske. Jeg kunne ellers godt bruge et ønske for tiden...
Jonas havde bestilt tarteletter :) Ikke lige årstiden, men vi har fået tarteletter til aftensmad :) Jonas var tilfreds...
Så har jeg ryddet lidt op i Kaspers tøj og fået fundet lidt frem som er købt for stort eller småt. Noget ligger nu på Trendsales... øv...
Og så har jeg ryddet op på Kaspers værelse! Det ville være uforsvarligt at tage før og nu billeder - i hvert fald et før billede ville være upassende :) Nu er der rent og ryddeligt fra hjørne til hjørne...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...