søndag den 12. august 2012

Sommersøndag...

 Skøn sommersøndag har det været i dag. Og nu starter ungerne i skole, og så kommer sommeren! Det er vist Murphys lov :)
Min søde nabo ved vist slet ikke hvor mange brombær hun har til at hænge på vores side af hegnet :) Jeg glæder mig til høsten :)

 Her har jeg siddet i dag. Jeg monterer. Jeg har nemlig været i gang med et hemmeligt projekt :) Snart er det ikke hemmeligt mere, og så skal jeg nok fortælle mere...

 Og min husbond? Han har malet. Og malet og malet og malet... Det er et kæmpe arbejde at få malet alle vores træbeklædte bygninger. Han har selv beklædt det hele - og nu kan malingen ikke vente længere :) Han hader det, men det ser sgu da godt ud :)

 Min lille damebil er pakket pænt ind så den ikke bliver grisset :) Herrebilen var kørt ud til vejen, men min måtte åbenbart godt blive i carporten...
Inden han var færdig i dag, var hegnet også blevet malet. Det pynter alt sammen :)

Oskar har fået en fast plads i vindueskarmen. Her regerer han over matriklen. Han gør ikke ad folk der kører, går eller cykler forbi, men han kan simpelthen ikke forstå at de ikke ser ham, for det er jo så hyggeligt med besøg! Oskar er overbevist om, at alle mennesker i verden er der for hans skyld! Han logrer og hyler ad iver hver gang nogle passerer huset:"Tænk at de ikke stopper op for at lege! Jeg er jo så lækker!"

2 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Ja, de er lidt sjove de hunde ;-) min e to, især den yngste, kan heller ikke forstå, at alle ikke standser op og snakker med ham - han er jo også så lækker ;-))

Og vejret - det er vist lidt "typisk" dansk, at når læseferien starter er der som regel godt vejr OG når skolen igen opstarter... ;-) sådan er det vist bare...

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...