onsdag den 29. august 2012

Ta daaaa....

 Endelig endelig endelig kan jeg tage min forgang i brug igen. Min fortrappe er ikke helt færdig endnu, men brugbar, og nu kan jeg ikke vente længere :) Jeg har også fået knager på mit træ, som jeg malede for vistnok 2 somre siden :)

Jeg har malet træet direkte på væggen.  De runde knager har jeg købt i Fakta for en uges tid siden :) Og den første ting, som har fået plads på træet er min hestetaske, som jeg har købt hos Hanne :)

 Jeg har også to små egern-knager, som er helt fantastiske :) Jeg købte dem sidste sommer - husker ikke hvor, men et sted på nettet...

 Mit gamle spejl er hængt op igen :) Tænkte på at male det, men nænner det alligevel ikke...

Børneknager i børnehøjde... Ikke fordi mine børn er små mere, og det er da vist også mest mine ting som er havnet her :) Knagerækken er fra Tiger (30,-)

3 kommentarer:

Canika sagde ...

Sikke et fint træ.. Selv om det har været længe undervejs, så har det da været værd at vente på :-))
Super ide´...

Eva sagde ...

Dejligt, når noget bliver færdigt:) Hvor er det fint!

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...