søndag den 16. september 2012

Donation fra drengeskuffen...

Kasper syntes, at kurven skulle være færdig i dag, så han fandt et par T-shirts i skuffen :) Den øverste strimmel er fra en T-shirt fra Bilka, hvid med grønne stjerner! Den var faktisk mega sej, men han kan ikke passe den mere, så i stedet for, at andre børn fik glæde af den i genbrugsbutikken, så er den altså gået til min kurv :)
Den har fået en god størrelse. Den er 23 cm høj og 22 cm i diameter. Flemming spurgte hvad den skulle bruges til. Jeg sagde, at der jo kunne kommes garn deri. Så sagde han: "Så skal du vel ud og købe noget nyt garn dertil?" :)
Jeg tror, han har hørt den slags undskyldninger før... :) Men nej, jeg finder nok på et formål til kurven, om så jeg skal tage garn fra lageret og komme deri :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...