søndag den 7. oktober 2012

Back to the 80s...

 I går aftes (og nat) var vi til et brag af en 80er fest! Men inden var vi i fuld gang med forberedelserne :) Og det er altså ikke hver dag at jeg lægger neglelak på min mands negle - eller giver ham eyeliner på! :)

 Så er vi klar til fest! Jeg har selv syet mit outfit, for det er ikke nemt at skaffe 80er tøj :)

 Min veninde (Madonna) og mig (Lecia Jønsson) :)

Menuen var også helt perfekt! Til forret fik vi rejecocktail. Bagefter var der buffet med roastbeef, flødekartofler, kinakål, majs, agurker og tomat - med creme fraiche dressing! Til dessert bananasplit.
Velkomstdrinken var naturligvis Pisang Ambon :)
Vi hørte 80er musik til den lyse morgen, drak blå Bols med appelsinjuice og snakkede om gamle dage :)

I morges (kl. 11) da jeg så mig i spejlet, så jeg Thomas Buttenschøn i en blond udgave! Mit kreppede og temmelig touperede hår lignede en blond mikrofon! :) Nu er jeg mig selv igen og tilbage i 2012... På sofaen, med chips og tv... :)

9 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Hvor ser i seje ud, hehe

Bilgaardkreative sagde ...

I er bare seje :) Fedt kluns ;)

Skal du til kreative dage i Fredericia ??

Camilla sagde ...

Ha ha, hvor ser det fedt ud. Bare der var flere af den slags fester.
Har selv netop været til halbal i Bording....med country musik. Det var ikke en klæd-ud fest. Men jeg måtte altså ankomme i chaps, cowboy hat, ternet skjorte og jeans. Havde naturligvis øvet nogle grundtrin i linedance hjemmefra. Og det var faktisk det der gjorde feste god for mig.
Al magt til temafester!!

Boselade sagde ...

I ser total skønne ud ;-)

snakkemunn sagde ...

Så gøy... Synes du ser helt topp ut
;-)

Louise sagde ...

Ha ha ha, hvor godt!
Så seje kostumer. Minder mig om vores 80´er-fest til sommerfesten i år på skolen. Jeg lagde også neglelak og eyeliner på en af mine mandlige kolleger :)

Margith sagde ...

Sikke "smukke" i var, men rigtig gennemførte :-)
Håber du er kommet tilbage i 2012.

Mette Glerup sagde ...

Hvor er I lækre!! Top gennemførte!!

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...