tirsdag den 2. oktober 2012

Ugen der gik...

 Så gik der næsten en uge uden bloggeri :) Jeg har tænkt flere indlæg undervejs, og også taget billeder, men det blev ligesom aldrig :)

Jeg har bl.a. høstet ALLE vores 9 æbler! Jo jo, vi har skam hele 3 æbletræer! :) Jeg skrællede dem alle sammen og lavede en gang æbleflæsk! Så blev de spist på en gang... Nam nam!

 Jeg har også pelset mine krydderurter og lavet en gang krydderurtesalt. Der blev 4 store glas denne gang + et par små til værtindegaver :) Der var basilikum, timian, rosmarin, oregano og denne gang også mynte. Helt i orden!

 Og så er jeg jo startet i Dussen. Jeg har i dag fået at vide, at jeg skal være der i mindst 8 uger. En af pædagogerne har brækket anklen, og har i dag fået at vide hvordan genoptræningsprogrammet skal forløbe. Så altså endnu 8 uger til mig med alle de dejlige rollinger :)

 Vi har lavet en svampeskov! Jeg klippede skabeloner med forskellige svampe, lagde en masse farverigt karton på bordet og ungerne gik straks i gang. Nu hænger der en masse flotte svampe i mange spændende og anderledes farver :)

 I går lavede vi pom pom dyr :) Ungerne går nu rundt med deres små dyr i taskerne og nogle har sovet med dem i nat :) De har endda fået navne :) Mega hyggeligt!

 Nu har vi ikke mere garn, så med mindre vi får en donation, kan vi ikke lave flere dyr :) Men de har sikkert også fået nok nu... :)

 I dag modtog jeg en dejlig tak for hjælpen til Middelalderdagen :) Dato for næste år er allerede fastlagt og Dussen regner med min hjælp igen! Selvfølgelig :)

 Her til aften var Oskar lige en tur ude at lufte mig :) Vi gik en tur til vandet. Her er skønt og stille om aftenen, og solnedgangen fik vi lige det sidste glimt af :)

 Et kig ud mod Kattegat. Man kan lige ane Hals-Egense færgen, der lysende lægger fra land og sejler mod Egense. Uha det er ved at være mørkt om aftenen!

4 kommentarer:

christunte sagde ...

Det lyder godt nok som om du hygger dig! (Og det gør ungerne vist også...) Tillykke med dit lille vikariat!

Charlotte sagde ...

Kreationerne fra dit vikariat, er bare så hyggelige, og vækker minder fra ens egen barndom!

Mette sagde ...

Krydderurtesalt. Det lyder spændende. Hvordan laver du det?

Mvh Mette

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...