søndag den 2. december 2012

1. søndag...

 I dag er her blevet julehygget.- og lavet marmelade :) Og bagt rugbrød, kløvet brænde og meget andet :) Jeg er gået i gang med julerengøringen, men jeg kan jo altid gøre det helt færdigt en af dagene :)

 Der har været gevinst i julesokkerne, og Kasper har hjulpet med at pynte lidt rundt omkring. Mest på sit eget værelse, for Kasper er til 100% jul! Han elsker det :) ...og jeg afgiver gerne en flok nisser og lign til fordel for hans værelse, for jeg er jo ikke så meget til gran og røde sløjfer... :)

Der er hundekoldt i dag. Kasper har brugt meget af eftermiddagen på at tømme diverse beholdere for tilfrosset vand, så nu har vi en del store isklumper stående rundt omkring - måske er det nu man skal lave islanterner! :)

2 kommentarer:

sannesfruerstue.blogspot.dk sagde ...

Lyder som en rigtig god ide med islanterne :-) Jeg har også julet en del i dag, det er da super hyggeligt med den 1. søndag i advent - god aften til dig :-)

Bilgaardkreative sagde ...

Det lyder bare super hyggeligt :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...