torsdag den 27. december 2012

10 dækkeservietter kom ud af symaskinen...

 Det er jo først her efter juleaften at vi kan vise frem, hvad der er kommet ud af hænderne til jul :) Min mor ønskede sig nye dækkeservietter og her er hvad der kom ud af det :)
Jeg fik indkøbt lidt forskelligt og gik derefter på jagt på hylderne for at spæde op med farver :) Og ja, der er rigeligt at tage af!

 En hurtig skitse, til at arbejde ud fra! Sådan cirka... :)

 Og efter at alt var forberedt, kunne jeg sætte mig foran maskinen og gå i gang! Derefter skæres kanterne til...

 Og nu er de klar til at få syet en kant (himmel) omkring "byen"...

 Og færdig! 5 stk. med lys blå kant og 5 stk. med mørk blå kant... Inderst er der et lag af volumenvlies. De måler 43 x 33 cm, som er et standard mål for dækkeservietter. Ellers er alt i bomuld som jo er vaskevenligt :)

Klar til indpakning - om aftenen den 23. dec...
Og min mor blev glad for dem :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...