onsdag den 19. december 2012

Jeg er jo lige her...

 Nu har jeg fået skæld ud nogle gange, over at der ingenting sker her på bloggen, men jeg er altså lige her :)

Jeg har her til formiddag besøgt min gamle arbejdsplads på systuen! Det var så dejligt at se dem igen :) Med derfra fik jeg to nøgler garn, købt i Østrig, hvor chefens søster bor :) Tusind tak, Konny!!

 Da jeg kom  hjem, stod Kaspers julegave på trappen, som posten havde afleveret imens jeg var væk. Og nej, det var ikke samlet! Hold da nu op, hvor var det besværligt at samle og jeg var lige ved at smadre det i arrigskab :) Nu mangler vi bare indhold til buret og Kasper ønsker sig brændende en hamster! Vi har snakket om, at både hunden og katten sikkert også rigtig gerne vil have en hamster, så der bliver nødt til at følge visse regler med sådan en anskaffelse :) Kasper ved ingenting endnu, men jeg tror han bliver meget glad :)

Og inden drengene kommer fra skole har jeg gjort klar til bagning af vanillekranse. Så når de kommer hjem går vi i gang :)

6 kommentarer:

Pia J. sagde ...

Hvor hyggeligt med bagningen :) Knapt så hyggeligt med operatíon samling af bur ;)
Nu ved jeg jo ikke om I allerede kender en masse til hamstre, hvis ikke, så vil jeg bare anbefale at I ikke forelsker jer i én af dem med "overskæg" - de er vildt søde men næsten kun til at kigge på, når de fræser rundt, de kan ikke rigtig gøres tamme som så mange andre.
Der bor 3 hamstre hos os, den ene er sådan en "overskægsfætter" ;)

Kh. Pia

mig & ipsen sagde ...

hyggeligt med julebag ,,,det der med hamster er ikke lige mig,,,,
er ikke glad for gnavere af nogen art, men jeg ved ungerne er vældig glad for sådan et kæledyr,,,
godt du overlevede bur- byggeriet

Mette Thrysøe sagde ...

Pia - Tak for tippet :) Vi har ikke haft hamster før, så alle gode råd er velkomne :)
Han skal have buret i gave, og først imellem jul og nytår køber vi kræet sammen...

Bilgaardkreative sagde ...

godt du lige gav lyd fra dig, tænkte på tidligere på dagen at jeg ville skrive for at høre om du stadig var i live..

Eva sagde ...

Det er ikke nemt at nå det hele.....
Mums, julebagning:)

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...