torsdag den 20. december 2012

Pisse hamrende koldt...

 Men vi havde en dejlig tur til stranden, Oskar og mig... I virkeligheden var det en overspringshandling, for jeg kunne ikke rigtigt komme i gang med min dag :)

 Selvom Oskar havde sin lille jakke på, så frøs han helt vildt! Men så må man løbe lidt stærkere for at holde varmen :)

 Oskar tror nogen gange at han er en stor og farlig hund. Men når der ligger en kæmpe død sæl på stranden, så blev han alligevel noget betænkelig - og bestemt ikke nogen modig hund :)

 Altså det var en flot konkylie, men jeg lod den ligge :) Ved ikke helt om eremitten var død...

 Og her ender stranden så... Nej, den fortsætter på den anden side af hjørnet, men så bevæger man sig ind mod Hals og sejlrenden og vi har altid sagt til drengene, at her stopper stranden! De har sikkert været her mange gange uden mig, og ved meget bedre end mig hvad der er på den anden side :)

Sne er der i hvert fald ikke meget tilbage af herude :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...