torsdag den 10. januar 2013

Den burde lære at slå masker op i stedet...

Oskar hævner sig gerne, når han er for længe hjemme - synes han selv, for i dag var det kun 4 timer! Jeg havde i forvejen gemt alle sko, lukket døren til begge badeværelser så han ikke kunne komme til toiletrullerne og lukket døren til drengenes værelser! Men i stuen har jeg jo mit garn liggende... Hmpf! Han har rigtig hygget sig med dette grønne nøgle, som jeg fik fra Østrig! Heldigvis har han ikke bidt det i stykker, så det kan vindes op igen, men for helvede da, Oskar!!

11 kommentarer:

Hanne Rimmen sagde ...

Hunden med de to navne :
Oscar For-helvede
Jeg har tidligere mødet:
Kalle Møghund
Sussie For-satan
Berta For-helvede (de er måske i sammen familie? )
;o))

Uglemors verden sagde ...

Åh for pokker da osse - SÅ træls at komme hjem til :( mine forældre har måttet kæmpe med samme problem med deres den yngste hund (de har 2, så den burde jo ikke kede sig). I en lang periode kom den i en stor tranportkasse når de var væk hjemmefra, og ellers var den med i bilen sammen med den store (i hver sin boks), men nu er han endelig vokset fra lømmelalderen så han kan være ude i huset - det har så også KUN taget 1½ år at nå dertil, træls med træls på, hvis du spørger mig :)

Kh Karina

Hanne sagde ...

Mit eksempel er så King din møj hund og Fox din bandit.

For mange....som i MANGE år siden da jeg havde købt mit første dyre garn, det som lige passede til den opskrift jeg havde , kørte jeg kæresten på arbejde kom hjem 20 min senere og hele stuen var viklet ind i mit fine garn...

Laila-H sagde ...

Åh, som hunde da er dejlige, men engang imellem kan de da drive 'en sidelæns op af væggen

Inge Burgaard sagde ...

Lidt tidsfordriv, fra Oscar til mor.....er han ikke dygtig???

Lydert sagde ...

De er nogle banditter somme tider, de hunde, forhåbentlig går det over.
Første år jeg havde hund åd han alle mine sandaler, siden har han ikke ødelagt noget

Joan sagde ...

Åhhhhhh nej, forbaskede køter. Men for pokker da, hvor vi alligevel elsker dem.
Ja, hvem har ikke prøvet at komme hjem, og frygtet hvad der nu var sket denne gang. Vores den forrige hund åd indmaden i alle vores sko, så når vi kom i byen så det bedst ud hvis vi beholdt skoene på ....den tog også en kæmpe bamse som den trak rundt i hele huset efter der var bidt hul i den ..hvide kugler OVER ALT. Jo jo , jeg kunne blive ved. Idag er vores hund 5½ år og er vokset fra de narrestreger. (heldigt at man glemmer ) Mange hilsner fra Joan M

Irene sagde ...

Sikke dog en vovse thi hi ... ja heldigvis vokser de fra det. Men det kan være hårdt ind imellem.
Godt det kan reddes.

mig & ipsen sagde ...

smiler , og alligevel føler jeg med dig , det må være rædsomt at skulle gemme sko og diverse væk når du går fra lille Oscar , men mon ikke han vokser fra det

Hygge-Strik sagde ...

Gode råd modtages gerne til en kommende hundeejer :-))) vores første hund, lavede ganske få ulykker og så heldige kan vi nok ikke være en gang til.

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...