mandag den 28. januar 2013

Jeg har fået en julegave...


 Før jul lavede jeg julegave sammen med børnene i Dussen. Vi lavede bl.a. grydelapper, som vi malede på og de blev rigtig flotte! Kasper lavede også et sæt - til sin far og mor, men det var jo naturligvis meget hemmeligt! Han fik dem pakket ind og de skulle i tasken og med hjem! Men pakken blev væk! Den var bare ikke i hans taske da han kom hjem! Og drenge er jo drenge, så Kasper vidste ingenting, han havde lige glemt hvor den var... Det blev jul og pakken var stadig ikke dukket op... Øv tænkte jeg, for jeg havde sådan glædet mig til de grydelapper (som jeg jo egentlig slet ikke kendte noget til!) :)

 Men så i sidste uge! Der dukkede en idrætstaske op. Kaspers idrætstaske. Med julegaven i :) Og en madpakke - fra engang i december :) Og Kasper vidste ikke lige helt hvor den kom fra... Nå ja, den havde vist været væk...

 Og indeni lå de skønne grydelapper :) En med en rød Honda og en med Kasper ridende på et firben, som han fandt en dag sidste efterår... De er fantastiske og jeg er meget glad for dem! :)

Og de hænger nu i køkkenet sammen med de andre grydelapper. Jeg er ikke sikker på om de skal bruges, for de er næsten alt for fine :)

6 kommentarer:

AC sagde ...

Ja, de er næsten for fine til at bruges!
Hvilke tusser har I brugt til at tegne med?

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Hvor var det godt den pakke fandt vej hjem til jer. Den var da værd at vente på ;O)

Mette Thrysøe sagde ...

Der er brugt tekstiltusser fra Creative Company og selve farven er silkemaling malet på med pensel :)

frk. hansen sagde ...

Ih hvor er den Honda fin! Sikke en kunstner i har i huset! Kan godt forstå de er svære at få taget i brug :-)

Camilla sagde ...

Navra.....jeg er bare helt vild med Hondaen.

Camilla sagde ...

Navra.....jeg er bare helt vild med Hondaen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...