torsdag den 10. januar 2013

Min frokost...

Jeg er lige kommet fra hjem fra Aalborg hvor jeg er blevet klædt fint på til en fest i weekenden :) Jeg kunne være blevet inde i byen og have spist frokost, men så var jeg faldet i fordærv et sted og havde købt en sandwich eller lign.
Jeg ønskede mig sådan en blazer og har nok prøvet 50! En str. 38 er sådan set fin nok, men hvis den skal knappes i taljen skal maven trækkes lidt ind for ellers trækker det i stoffet :) Hmmm altså! Jeg har bare ikke skuldre og barm til en str. 40 så den lod jeg hænge... Jeg er nu kommet hjem med en str. 38 som (næsten) ikke kan knappes :) Dermed har jeg hængt en gulerod foran mig selv, for den jakke skal kunne knappes! Ikke til på lørdag for der har jeg købt en (lidt løsere) kjole :)

Tak for alle de gode råd og inspiration! Hvad med kikærter??? Eller riskiks??? Jeg elsker humus og en riskiks med hytteost er heller ikke helt dårligt! Jeg har læst meget på nettet og der bliver skrevet så meget forskelligt. Nogle steder er kikærter ok, andre steder er det helt forfærdeligt! Måske skal jeg bare bestemme selv!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...