onsdag den 16. januar 2013

Nu er dagen slut...

Nu strikker jeg den sidste omgang inden jeg går i seng... I formiddag var jeg en tur i Aalborg. Der havde jeg en aftale i Blodbanken, og så skulle jeg lige omkring Designværkstedet efter en Knit Pro nr. 5, så jeg kan komme videre med et længe stillestående projekt :)
Lige over middag skulle jeg i Dussen! :) Ja, jeg blev indkaldt som vikar i dag! Det var så dejligt at komme tilbage for en eftermiddag :) Og ungerne var glade for at se mig, det var det bedste! :)
Og her i aften har jeg så været til stiftende generalforsamling på Hals Hotel. Jeg har simpelthen rodet mig ud i noget Middelalderprojekt :) Vi havde jo i efteråret en middelalderdag her i Hals. Nu har det så grebet om sig og der er meget mere Middelalder på vej! Der er kommet mange gode idéer på bordet og det bliver rigtig spændende at være med!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...