torsdag den 10. januar 2013

Overhånd...

Jeg kom vist til at indtage spisebordet :) Hvis jeg lige skubber lidt til side kan min morgen lige være der...
Jeg strikker og strikker, retter opskrifter til, måler og regner. Og så har jeg fundet en hel kurv med ikke-færdige sokker! Så nu har jeg kastet mig over "projekt-strik-sok-nummer-to-færdig"! Det er altså lidt rart at få ryddet op i hængepartierne - selvom de er små :)
Min morgenmad består i dag af scrambled eggs med bacon og rød peber! Det er første gang jeg har hørt om en "kur" hvor det er tilladt :) Men skøn morgenmad! Bagefter skal Oskar med ud på en gåtur og så kører jeg en tur til Aalborg. Jeg har julegavepenge på lommen :)

7 kommentarer:

Camilla sagde ...

Jeg har hørt det nu er meget in med stenalder kost. Prøv at søg på det.

Camilla sagde ...

Glæder mig til at se hvilken opskrift du får regnet dig frem til.

Inge Burgaard sagde ...

Dejligt med oprydning i kurven med hængepartier, jeg prøver selv ihærdigt.......

Sannes Fruerstue sagde ...

Mums - dine billeder motivere rigtig meget til selv at komme i gang :-)

Fru Olsen sagde ...

Jeg er samme sted som dig - tag et kig hos mig i dag :-) Udveksler gerne erfaringer.

Hanne Rimmen sagde ...

Lyder til at være en god start på en dejlig dag.
Jeg har skrevet en kommentar til din hilsen på min blog ang. fiskene.
Hvad mon du får med hjem fra byen ?
kh. Hanne

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...