søndag den 27. januar 2013

Så meget gammelt lort...

Jeg var lige en tur i Netto, for der var billige opbevaringsbokse... Jeg skal bruge dem til at opbevare ting i, som nu står på loftet i gamle fugtige papkasser! Og så kunne jeg jo lige stikke hovedet op på loftet efter et par kasser med det samme...

 Hvorfor gemmer man på så meget gammelt lort :) Det meste kan ryge direkte ud og kun meget få ting kan gemmes igen :)
Her er babytøj fra da Jonas var lille - det er mere end 13 år på loftet! Det lugter ikke af baby mere! :)

 En ramme med en gammel tegning fra en strikkebog. Meget sjovt :) Må straks slå masker op til flere strømper... not!

 Jeg fandt en hel kasse af mine - engang - yndlingsbøger :) Jeg var fuldstændig vild med Dean Koontz og Stephen King! Jeg tror nærmest at jeg har læst ALT af de to forfattere! De skal selvfølgelig gemmes :) Jeg fandt også Hobitten og Ringenes Herre, som jeg har læst mere end en gang! Jeg læste dem faktisk ikke engang igen, inden filmene kom... Det skulle jeg måske have gjort :)

 På Håndarbejdsseminariet lavede jeg denne fantastiske æske til alt mit håndarbejdsnips. Den har ikke haft godt af opholdet på loftet og den bliver nu nede i varmen... Den er stor og i to lag - læg mærke til tændstikæsken øverst i et af rummene :) Der ligger endda en pakke vabelplaster :) Den ryger vist ud...

 Og min gamle Højskolesangbog :) Det var en af vores første opgaver i broderi, at brodere et omslag til bogen... Det var på Skals Håndarbejdshøjskole 1995... Der er sikkert nogle af jer derude, som også har sådan en bog :)

 Og fra tiden da Flemming læste til markedsøkonom... Der blev købt bøger for en formue! :)

 Og dette fantastiske lille stykke håndværk! Det er så fint et etui, så gennemført og det var bestemt ikke billigt, husker jeg :)

 Og indholdet :) Ja, det griner vi ad nu, og mange ved overhovedet ikke hvad det er :) Men her gemte jeg mine opgaver, notater osv. Total uundværligt :)

Og gamle billeder er altid sjove :)

7 kommentarer:

Sannes Fruerstue sagde ...

Der var da bestemt også mange skatte mellem lortet :-) Altid sjovt at sortere i gamle ting :-)

mig & ipsen sagde ...

ja. utroligt. hvad der. gemmer sig på lofter og kældre,,, jeg selv er lidt god til at smide ud, gider ikke gemme alt for meget og alligevel ,bliver der gemt underlige ting som alligevel ryger ud efter nogle år,,,, selv gemmer jeg de. gamle lommebøger , spørg mig lige hvorfor ? ha ha,,,,,
jo de små blå disketter kender jeg. ganske godt

Margith sagde ...

Haha fotoet især vækker minder om yngre dage :-) Dit omslag fra Skals er for fint til at ligge på loftet.
Jeg gemmer også alt for meget, men har dømt 2013 til året hvor der skal sorteres UD.

Kirsten sagde ...

Jeg/vi gemmer alt, det er næsten umuligt overhovedet at komme op på loftet. Fra min højskoletid har jeg også et omslag til sangbogen, mit er dog i læder og slet ikke så flot som dit. Til gengæld er det IKKE gemt væk på loftet ;-)

Irene sagde ...

Ja det er utrolig hvad man kan gå og gemme på.
Heldigvis så har vi ingen fast trappe til loftet så vi kan nå at fortyde inden vi får hentet stigen over i gagagen.
Så det er minimalt hvad der er kommet derop.

Camilla sagde ...

Ha ha ha, det er jo en tur ned af memory lane - også for mig. Jeg har jo set flere af disse ting blive til, og sågar boet sammen med dem. Er det virkelig så mange år siden at vi var unge?

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...