onsdag den 2. januar 2013

"Søren" er færdig...

 Min bror har bestilt en trøje - for sådan ca 2 år siden :) Nu er den færdig! Og den er afleveret til en tilfreds ejermand :) Modellen kunne jo passende blive opkaldt efter ham og hedde "Søren". Teknikken er vævestrik, som giver en fast og tæt overflade. Den er strikket i klitgarn fra Læsø. Den vejer 378 gram, så det er ikke nogen stor tung sweater :) Opskrift er på vej...

En anden lille ting, som er på vej ud af pindene er "Andrea". Hun bliver til en lille spencer/kjole :) Jeg har strikket i 2 tråde højlandsuld fra Garnudsalg. Et lille hyggeligt projekt :)

Og så er vi jo de heldige ejere af en fridag i dag, så der ses film på sofaen, pusles med små projekter rundt om i huset og bare afslapning - og strikketøj... Der er ingen store planer for dagen og det er dejligt :)

5 kommentarer:

Inge Burgaard sagde ...

Den der "Søren" er godt nok en flot fyr. God hygge-strikkedag.....

Basse Bufas sagde ...

Hold da op du får noget fra hånden. Jeg glæder mig til at se det live.
Knus Tina :-)

Basse Bufas sagde ...

Hold da op du får noget fra hånden. Jeg glæder mig til at se det live.
Knus Tina :-)

Fru Olsen sagde ...

Ja, Søren er en flot fyr. Ejermanden kan være vældig tilfreds! Godt nyt år til dig og dine. Glæder mig til at følge med i 2013.

Balles Bazaar sagde ...

En flot fyr ham Søren. Jeg glæder mig til at se opskriften. Der kunne måske blive en Søren til min Thomas og/eller Anders.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...