onsdag den 6. februar 2013

Hønsestrik...

I dag var jeg i Aalborg for at lufte min svigermor :) Nej, hun skulle have fornyet sit kørekort og jeg havde lovet at være chauffør! Og lige overfor Borgerservice i Aalborg ligger jo en fantastisk butik, nemlig Hønsestrik! Faktisk var det mit første besøg i butikken :) Men i butikken findes jo mine opskrifter på Glade striber og jeg ville gerne ind og hilse på. Det er altid dejligt at få sat ansigt på stemmer i telefonen eller bogstaverne i en mail :) Og sikke et positivt besøg! Vi faldt straks i snak og jeg fortalte om fremtidige projekter. Derfor endte det også med at Edith sponsorerede det udvalgte garn! Det var fantastisk sødt af hende :)
Hun forevigede mig endda til facebook :) Gå ind og kig - ikke bare for at se på mig!, men det er en meget spændende side som er værd at "synes godt om" :)
Strikkepindene er fundet frem og jeg er klar :)

3 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...