søndag den 3. februar 2013

Jeg har været laaangt hjemmefra...


Nu er jeg landet efter nogle dejlige dage i København, hvor modeugen har fyldt det meste :)
Jeg har set en del modeshow, bl.a. Cover Kids, NOA NOA Miniature og Petit by Sofie Schnoor. Jeg er fyldt op af nye indtryk, dejlig stemning, nye farver, fede detaljer og nye idéer! Jeg brugte en del tid sammen med Britt fra Dalegarn og vi har snakket og brainstormet. Jeg har tænkt og tænkt på de lange snakke vi har haft om garn, farver, om strikkeverdenen og om strikkemode - om moden i det hele taget og om forene de to :)
Herover er de nye farver, som i den store modeverden vil præge efterår/vinter 2013-14. Det er de farver vi skal strikke i! Og det er forhåbentlig de farver vi vil kunne finde på garnforretningernes hylder sidst på sommeren! Der kommer rigtig meget gråt ind i modebilledet til efteråret! Brug det i striber sammen med en fræk orange eller koboltblå! Grafiske mønstre er på vej, ikke kun i sort/hvid men også i farver!
Så mangler vi bare, at vi ude i strikkeverdenen strikker, så det passer ind i modebilledet! God strikkelyst!
Tak for en god og inspirerende weekend :)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...