tirsdag den 19. februar 2013

Lagkagebilledet...

Mit kamera lever :) Efter at mine billeder bare er blevet ringere og ringere, og da jeg tog dette sidste billede i lørdags, blev jeg nødt til at skulle af sted med det i dag! Jeg fik rigtig god hjælp i Japan Photo, hvor en rigtig flink mand gik mit kamera igennem, indstillede knapper, justerede og pudsede i alle hjørner. Han gav mig fif og forklarede i detaljer. Mit kamera fejlede egentlig ikke noget, og - som jeg frygtede - fejlede spejlet ingenting! Jeg har et rigtig godt kamera, som bare skulle nusses lidt (...ikke mandens ord :) ...) Men nu tager det fine billeder igen! Og hans hjælp kostede ingenting :) Tak, Japan Photo!

Lagkagen er forøvrigt fra i lørdags hvor vi fejrede Kaspers 9 års fødselsdag for familien :) Han var med mig i Aalborg i dag, for de der fødselsdagspenge, de brændte altså i lommen :)

2 kommentarer:

Susi sagde ...

This looks delicious!

fru nikolajsen sagde ...

Se det er service. Pragtfuldt (og lækker lagkage)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...