torsdag den 21. februar 2013

Man skal aldrig gå ned på udstyr...

 Jeg strikker aldrig på disse pinde mere, for jeg er forelsket i Knit Pro og strikker ikke på andet. Men derfor skal de jo ikke bare ligge og rode, vel?!

Nu er de sorteret og sat ind på de rigtige pladser igen... 2 stk. 2½ på 40 cm, 2 stk. 2½ på 60 cm og 2 stk. 2½ på 80 cm... + det løse :) Jeg kommer ikke til at mangle...

Og de kan overhovedet ikke være i etuiet... Som for øvrigt er fra Stof og Stil. Jeg køber IKKE et ekstra! Jeg lover det! :)

9 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Dejlig at få ryddet op i pindende, så er det også nemmere at finde dem hvis man lige står og mangler.;-))

Rannvá Dávadóttir sagde ...

Jeg kan det på samme måde!! :) Når først man begynder at bruge KnitPro, så kan man ikke strikke med noget andet igen! ;)

Hygge-Strik sagde ...

Jo da, køb et ekstra etui .....det skal da ikke se sådan ud * høhø*

fru westerskov sagde ...

Kender det godt. Da jeg fik mit kreaværksted besluttede jeg at nu skulle det være slut med at have alle dem liggende som jeg alligevel aldrig brugte. Jeg tog dem med i strikkecafe, hvor andre kunne få glæde af dem, og resten har jeg lige afleveret hos røde kors. Nu har jeg kun de lækre pinde tilbage :)

mig & ipsen sagde ...

gru og rædsel,,,,, flot der er styr på det nu.... :O)

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Det motto lever min mand også efter. Selvfølgelig ikke med strikkepinde....men med alt elektrisk.
Jeg sværger også til KnitPro. Når man først har prøvet dem, vender man aldrig tilbage til de gamle pinde.
Hvis du smide de gamle ud...får du måske plads til nye.
Kh Helle ;O)

Lisbeth sagde ...

Har det på fuldstændig samme måde. Nægter at bruge de gamle. Så hellere vente med at gå igang til jeg får købt et sæt Knut Pro :)

Irene sagde ...

Jeg har osse sådan en stak ”gamle” pinde liggende .. det er nu alligevel rart at ha et lager, hvis lige den pind man mangler, sidder i et andet projekt… så kan de jo skiftes.
Jeg har mine i lukkede plastlommer i en mappe, sorteret i str.

Lis sagde ...

Sådan gør jeg også i perioder, altså rydder op og ordner strikkepindene.

Altid rart, at vide hvad man har og netop ikke har.... hm, hellere en strikkepind eller fire mere end der kan være i etuiet, det er også mit motto.

Kh. Lis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...