tirsdag den 5. marts 2013

Nyt grej på markedet...

 Dette er et sponsoreret indlæg...

Jeg blev nemlig (for vist nok lidt for længe siden) kontaktet, og jeg fik her tilbuddet om at prøve et af Tefals nye produkter! Og selvfølgelig ville jeg da det :)
Det drejer sig om Tefals nye ledningsfri strygejern. Jeg tog det straks i brug. Jeg var en smule skeptisk, men nu har jeg altså pakket mit gamle strygejern væk!
Man spænder "basen" fast til strygebrættet - eller bordet eller hvad man nu har! Selve strygejernet står så i basen og når man skal bruge det løfter man det bare op og kan stryge fuldstændig fri for en ledning der (en gang imellem) driller :)

Mit nye vidunder :)

 Og en konfirmationskjole der tager form!

 Og konfirmanden havde jo virkelig gjort sit forarbejde! Hun har selv stykket kjolen sammen, af forskellige dele på andre kjoler, som hun godt kunne lide! Så er det jo ingen sag at gå i gang :)

Draperet corsage-overdel. Glat nederdel, med en smule vidde og en smule tyl som fyld inden under. Og det er super sødt at den bliver syet af mors brudekjole! :)

 Så er selve kjolen næsten færdig og det færdige foer ligger ved siden af, klar til isyning!

 Og solen skinner jo i dag, så det gør nærmest ondt i øjnene at sidde med i dag :) Ikke klage!! :)

 Her er selve basen skruet fast på strygebrættet. Den er bevægelig, så den kan placeres i netop den vinkel der passer til en.

 Basen uden strygejern. Strygejernet et nemt at sætte på plads, det glider faktisk helt selv ned på plads! En grøn lampe lyser når strygejernet har den valgte temperatur, og imens man stryger køler et strygejern jo ned, men så fortæller basen dig, at nu er det tid til at strygejernet kommer på plads i basen! Herefter varmer det lynhurtigt op igen, og bevægelsen med at sætte strygejernet i basen, bliver hurtigt en lige så naturlig bevægelse som at sætte strygejernet fra sig oprejst, som man plejer.
Jeg skulle lige vænne mig til at man aktivt skulle holde en knap inde, for at dampen kommer ud. Men nu synes jeg det er en kæmpe fordel at man selv kan bestemme! Jeg står jo lige nu med det sarte stof i kjolen, og jeg tør ikke at stryge med damp! Jeg kunne selvfølgelig vælge at sætte temperaturen på jernet ned, men det er nok at man blot kan fravælge dampen!

En klar anbefaling! :)

4 kommentarer:

Camilla sagde ...

Orv, et sponsor indlæg. Sådan der. Fedt jern. Tillykke med det. Knus.

Alexander B. Lind sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Alexander B. Lind sagde ...

Ser ud som en rigtig lækker Tefal model, du har fået fingrene i der. Men den ser en anelse dyr ud. Af alternativer fandt jeg denne side med en masse gode tilbud på strygejern. Bestemt et kig værd, hvis man ikke vil ud at lave den store investering:D

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...