onsdag den 10. april 2013

Aprilhaven...

 Mit drivhus er ved at være klar. Mangler bare noget varme! :)

 Rundt omkring i haven bliver der arbejdet på forskellige projekter. Her er det Kasper der saver et bræt til...

 Her står to af Kaspers arbejdende kammerater og er i gang med gulvet i huset i træet. De bliver aldrig færdige med det hus, men det betyder slet ingenting. De knokler med søm og brædder hvert år, og indtil videre er gulvet ikke engang helt klar :) Men de hygger sig og tiden går så dejligt :)

 Og her er så min køkkenhave :) Den lå brak sidste år, så lige nu er her mest senegræs! Vi har nedlagt højbedene og Jonas og mig knokler i disse dage. Der SKAL bare være gulerødder og salat her til sommer! :) Billedet er fra i går, og der er allerede sket meget siden!

Jeg har en kæmpe efeu, som er groet helt til. Den voksede engang op ad en rosenbue, som er blevet flyttet. Nu graver jeg den op, stykke for stykke, og sætter den lang hegnet ind til køkkenhaven. Oskar er med og følger hver eneste bevægelse jeg gør! Han kan sagtens komme ind på min side af hegnet, men alligevel ligger han udenfor og hyler og kan ikke forstå vi ikke skal lege :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...