fredag den 5. april 2013

Fredagsprojekter...

 Drengene er i skole - i nogle få timer i dag... I går havde Jonas 2 timer og Kasper ingen, så der kunne vi hygge lidt sammen i løbet af dagen.
I dag har jeg kastet mig over et par tidskrævende projekter. Det først er konfirmationsforberelser! Vi klipper og klistrer endnu :) Men vi kan se enden på projektet nu, så inden længe kan der sættes endnu et flueben! Jeg elsker at lave lister! Og at vinge af! :) Egentlig er jeg et rodehoved, men lister! dem er jeg vild med :)
I dag er der 3 uger til den store dag. Vi skal være herhjemme, og der er en del ting som skal være på plads. Men jeg går ikke i panik - endnu :)

I morgen er der Lørdagstræf i Middelalderforeningen! Lørdagstræf betyder at vi en lørdag om måneden holder et arrangement, hvor alle kan komme og kigge og være med på de forskellige værksteder. Der er hver gang fastsat et tema, og i morgen skal der sys dragter! Jeg har pløjet mig igennem læsestof, billeder, syet prøver, indsamlet stofprøver, lavet mønstre og tegninger.
Vi arbejder fra kl. 10-14 og imens er der et hold i gang med mad i bålhytten og så spiser vi alle sammen til sidst :) Det er hygge!


2 kommentarer:

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Spændende projekter du har gang i ;O) Rigtig god fredag.
Kh Helle ;O)

Merete sagde ...

Her er der også godt gang i konfi-forberedelserne - dejlige projekter ... her også med lister der kan krydses af ;0)
God weekend til jer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...