tirsdag den 16. april 2013

Høje tanker har jeg om mine drenge...


 ... men Kasper bliver nok aldrig en rig bygningskonstruktør! Men hygge sig, det kan han :)

 Nu begynder det nemlig at ligne noget, med huset i det gamle æbletræ!
Hvad det ligner, kan så diskuteres :)

 Men nu er der begyndt at komme sider på. Godt nok troede jeg, at de skulle bygge hulen oppe i træet, men jeg kan godt se, at det måske kunne være hyggeligt med en stuelejlighed med tagterrasse :)

 Og arbejdstilsynet skal nok ikke komme uanmeldt forbi :)













En enkelt siddeplads er installeret...

 Der er styr på værktøjet! Denne detalje har Flemming tydeligvis ikke set, for værktøj skal ind om aftenen og ikke blive udendørs! :)


 Jeg kan se at min sommer voksdug er taget i brug - næste gang må de gerne spørge først :)

 Der er rejst en slags spær, så måske kommer der med tiden alligevel tag på!?

"Trappe" til første sal! Jeg håber næsten at huset skal males i nogle smarte farver, for jeg ved ærlig talt ikke hvor kønt jeg synes byggeriet er her midt i min have :) Men der er gået mange timer her, så måske skal jeg ikke klage :)

7 kommentarer:

Sannes Fruerstue sagde ...

Sikke da et dejligt hus dine drenge bygger :-) Super god ide :-)

Irene sagde ...

Kan godt se at der er en masse arbejde for en sikkerhedmand.. thi hi.
Men garanteret et supersjovt projekt .. herligt seer det ud.

Susanne sagde ...

Det er da et rigtigt hyggehus :o) da jeg var barn.... uhhh for længe siden, i et rigtig nybygger-parcel-hus-kvarter, havde vi en skov hvor vi var en god flok unger, som byggede OG gravede en lille by. Vi brugte rester fra byggepladserne (inkl. rockwool :o)) Det er gode minder og jeg græd en tåre (eller 100) da de fældede lige netop det stykke af skoven, selvom jeg var 18 år og ligeglad med skoven !

Så det er skønt med forældre, der tør give lov og mon ikke du kan få lidt farver på huset :o)
Kh
Susanne i Silkeborg

Bilgaardkreative sagde ...

Han skal nok blive en god bygningskonstruktør - det er jo en kanon start.. kunne jeg spotte et søm i dun dug?? ups..

Hanne Rimmen sagde ...

jo, jo ...
- der er da tænkt over sagerne ;o)
Hvor er det altså herligt, med den slags projekter.
Drengen har en ide og et talent, ingen tvivl om den sag ;o))
Knus

Joan sagde ...

Hold nu op, hvor er det altså sejt at dine drenge har givet sig i kast med sådan et byggeri, eller er det bare Kasper som bygger.
Synes det er super at man bare kaster sig ud i det, dejligt med en go´ fantasi. At der så smuttede en sommerdug....jamen hva søren.du bruger den jo alligevel ikke lige nu. Tænk på at de engang om mange år kan sige : Vi fik lov ...
Nåe ja, og værktøjet: det er da i det mindste hængt op....
Dejlige unger i har. Hilsen joan M.

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...