mandag den 29. april 2013

Hvor blev havevejret af?!

 I går tog vi fat i køkkenhaven! Sidste år fik den lov at gro til, men i år skal det være! Flemming var i gang med fræseren og Oskar prøvede ihærdigt at gø den ihjel :)

 Flisegangen foran drivhuset skal vist også op i år. Det er ikke græs der er i mellem fliser, men purløg! :)

 Jeg har hindbær på den anden side af drivhuset, men nu er der gjort klar til at flytte dem hertil. Næste weekend :)

 Jeg har haft 4 højbede her i haven, men de er væk nu. De var nærmest rådnet op, og nu skal jeg prøve at have køkkenhave uden højbedene!

 Der er gjort rent bag den gamle terrasse også! Ved ikke helt hvad jeg skal bruge dette stykke jord til, men der skal sikkert bare sættes noget der kan dække!

 Oskar gør og knurrer ad fræseren :) Så går jo tiden jo med det...

 Mon ikke mit hegn bliver dækket en smule mere med efeu i år! Det går godt nok langsomt :) Men alle mine klematis, som også gror op ad hegnet om terrassen, lever! Jeg frygtede at de var døde i frosten, men de skyder ganske pænt :)

Det hele ser så koldt og trist ud endnu!
På onsdag skulle det gode vejr komme igen - og på onsdag har jeg ikke tid mere, for der starter jeg i 4 ugers virksomhedspraktik :)

3 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Inden I begynder at hive fliser op pga purløg så prøv lige at give dem lidt kogende vand nogle gange- jeg vil tro det kan tage dem. Jeg er ret sikker på at det er lettere at komme af med for de har ikke nær så dybe rødder som græs.

mig & ipsen sagde ...

super , når urtehaven kommer igang, mrn særlig hyggeligt er det ikke då længe det er så koldt,,,,
pist,,,, lille hund en fræser lyder ltså også falig

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...