lørdag den 11. maj 2013

Blomster, garn, garn og garn...


I dag havde Tina og mig sat et stramt program. Vi startede kl. 10 på Torvet i Hals, hvor Hals Havekreds afholdt det årlige plantemarked. Her kan alle møde op og sælge/bytte planter osv. Og priserne er meget overkommelige! :) Her røg de første kontanter til planter, dahliaknolde og nogle skønne staudestøtter i stål! Jeg fik bl.a. gul engblomme! Jeg købte en sidste sommer, men min hundehvalp gravede den op!


Derefter gik turen til Gug, hvor Kenneth havde slået dørene op hele weekenden :) Der var total hyggelig stemning udenfor, hvor flere sad og hygge-strikkede! Arh vi skulle da have haft strikketøjet med :)
Poserne blev fyldt med gode sager og vi er vist mere end klar til nye projekter!

Dagen endte i Saltum. Her et billede af fantastisk frokost :)
Det er så hyggeligt med sådan en dag. Vi mødte gamle strikke-bekendtskaber, andre bloggere og ligestillede garn-hungrende strikketanter! Jeg er helt fyldt op af indtryk - og nye idéer!
Nu slumrer jeg i sofaen, hvor Flemming og Kasper ser "drengerøvsfilm" :) I morgen skal jeg i haven og plante mine nyindkøbte godter!



2 kommentarer:

Eva sagde ...

Hold nu op, det lyder som en god dag. Planter, garn og god mad.

Jeg var i Gug fredag, - og bortset fra et par gedigne byger, som ikke gjorde det nemmere, så var det en skøn oplevelse. Masser af kvinder og masser af garn.

Merete sagde ...

Ja det er hårdt med sådan et presset program ...
jeg faldt også om på sofaen i aftes - så jer nu slet ikke ... ;0)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...