mandag den 10. juni 2013

Besøg i bedstes have...

 I lørdags holdt min far sin 70 års fødselsdag, kun lige for os børn og børnebørn. Faktisk havde mine to niecer planlagt dagen sammen med bedstefar og vi skulle spise på Faarup Skovhus. "Det er ikke så dyrt" havde den ældste vist sagt "det kan du vel betale, Bedstefar?" :)
Bedstefar havde lavet lidt om på reglerne for dartspillet i carporten, for nu er børnebørnene jo blevet lidt ældre og så skal der andre boller på suppen :) Så hvis man med dartpilen rammer en af træmændene og han falder ned, så får man 100 minus point! Men der er stadig slik i det lille skab :)

 Vejret var perfekt til en øl på terrassen inden turen gik til spisestedet :) Der er altid nye steder at gå på opdagelse i bedstes have :) Min mor siger, at nu skal der drosles ned med de haveprojekter, men jeg synes det ser ud som om hun bliver ved :)

Sidst Jonas var på ferie hos bedste og bedstefar, lave han en brændestabel af noget pil, som han og bedstefar havde fældet. Pilen lever videre i bedste velgående og har skudt flot med mange fine skud :)

 Her står Jonas med en stamme, som er i fuld gang med at blive til 5 nye små træer :)
Vi havde en dejlig dag og jeg tror at bedstefar havde en skøn fødselsdagsfest!

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Et rigtigt "Emil fra Lønneberg-skur". Hvem er det mon, der har været uartig så mange gange?

Eva sagde ...

Et rigtigt "Emil fra Lønneberg-skur". Hvem er det mon, der har været uartig så mange gange?

Camilla sagde ...

Jeg kommer da helt til at savne Hr. Og Fru Thrysøes dejlige selskab.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...