lørdag den 29. juni 2013

Jeg var lige ved at købe en hest...

 Vi har været til Jerslev Marked her til aften. Jeg har ikke været der siden Danmark bankede Tyskland i noget EM i vist nok ´92 :) Jeg boede i Brønderslev i mine ungdomsår, og vi kom nogle gange til at blande os med de omkringliggende byer, bl.a. Jerslev :)
Nå men, vi var af sted i aften, Flemming, Kasper og mig. Jonas blev hjemme, for hans teenagehjerne synes, at vi finder på de mest tåbelige og pinlige ting for tiden, så han skulle absolut ikke med! Flemming har en kammerat, som skulle spille i teltet her til aften, og vi mødtes med kammeratens kone og søn, som vi hyggede med til god musik, kinamad og helstegt pattegris :) Bagefter gik den vilde tur i radiobilerne og Kasper ønsker sig sådan en bane i haven! Og så var det, at jeg forelskede mig i det lille føl :) Kasper ville gerne have haft æslet!
I stedet for hesten købte jeg en Pala vase til 15 kr! :) Nice køb!

Og så skulle vi bare lege med mobilbilleder :) Det gjorde vi så :)
I morgen går turen til Lindholm Høje hvor det årlige vikingemarked løber af stabelen :)

4 kommentarer:

Eva sagde ...

En vase er også nemmere at finde plads til :)

Lisbeth sagde ...

Kan tydeligt huske aftenen i ølteltet på jerslev marked, da Danmark vandt em :) boede få kilometer derfra, så det var årets højdepunkt :)

Mette Thrysøe sagde ...

Uha Lisbeth, det var godt du ikke kendte mig dengang :)

obat wasir herbal sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...