mandag den 17. juni 2013

Puslerier i det gode vejr...

 Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle med bedet her hvor syrenen står. Oskar ville gerne have lov til at grave ned til kineserne eller bare forskrække de stakkels fugle, som spiser her i træet. Men en veninde sagde, at det var oplagt at fylde det med sten og stenbedsplanter.
Jonas var lige rundt på matriklen og vupti, så er der vist sten nok :)

Så skal stene bare placeres helt naturligt tilfældigt :) Planter skal jeg vist rundt i haven og kigge efter, men ellers kan de vel købes :) Det skal nok blive godt :)

 Min nye vin er plantet! Engang kommer den forhåbentlig til at fylde hele væggen :) Tålmodighed...

Og så har Oskar fået udsigt ud til verden :) Vi har simpelthen skåret et hul i hegnet, sat en akryl rude i og nu kan Oskar holde øje med alt ude på vejen :) Han har jo godt nok sin faste plads i vindueskarmen inde i stuen, men her kan han jo samtidig gø som en sindssyg, så folk udenfor ved hvor farlig han er  :)

6 kommentarer:

Dan Foldager sagde ...

Ha ha ha. E hundevindue. Det er fisene god humor. Rigtig god ide.

Rita Follnes sagde ...

Så fint det er med trærene og stenene. Tiden går så fort så det vil nok gå fort med vintreet. ;))

Boselade sagde ...

Jeres have er bare super fin :-)

Liselotte sagde ...

Hold nu op for en fantastisk idé med det hunde-vindue, Mette :-)

Jeg tror, at jeg kan blive nødt til at lade mig inspirere til Oskar :-)

Henriette sagde ...

Det kunne være sjovt og pynte en af stenene med hæklet mursnor. Bare for at bryde.
Det er blevet en skøn gårhave

Mette sagde ...

Jeg går tit forbi og forstod ikke vinduet... netop fordi det stresser Oscar, så han kan gø endnu mere end han gør i forvejen - men sådan er der så meget jeg ikke forstår.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...