torsdag den 27. juni 2013

Stranden blev indtaget...

 I formiddag har jeg været med indskolingen (0. - 1. og 2. klasserne) med på cykeltur til stranden :) Det er en tradition hvert år lige inden sommerferien. Der bliver medbragt madpakker, skovl og spand til sandslotte og humøret er højt :)
Billederne er taget med min mobil, så ikke alle er lige gode :) 
















Der var pålandsvind i dag, så vandet var desværre fyldt med brandmænd. Nogle af børnene blev da også brændt, bl.a. min Kasper, som blev ramt på begge ankler. Det gør altså så ondt, og jeg måtte cykle hjem efter noget at smøre i :) Det endte med en hel lille flok som sad og ventede på mig da jeg kom tilbage :) Det svier og gør ondt og med så mange i vandet er det svært at undgå.
Men vi havde en fantastisk formiddag! Der blev bygget sandslotte og soppet. Vi var der jo ikke for at bade, men lidt sopperi kunne vi godt klare :)
Og det var på høje tide at vi kom derfra, for det trak op og regnen har da også silet stille ned i et stykke tid. Nu sidder Kasper og mig herhjemme, solen skinner igen og i morgen er det sommerferie! For ungerne i hvert fald :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...