tirsdag den 2. juli 2013

Turen går til...

 Drengene holder sommerferie, og for at de ikke skal komme til at gro fast foran deres computerskærme, prøver jeg at aktivere dem lidt ind imellem :) I dag kørte vi til Klim, som ligger ovre på Vestkysten i nærheden af Fjerritslev. Vi er jo blevet helt vant til Østkysten - eller drengene er, for jeg er selv vant til Blokhus fra min barndom :)
Vejret var noget blandet på vejen tværs over landet, vi kørte i øsende regn men også dejlig sol!

 Da vi nærmede os Vestkysten kunne vi se blå himmel forude - turen var reddet :)

 Vi havde taget Oskar med. Han er ikke meget for at køre i bil, men vi satsede, og han var helt vildt med stranden - men bestemt ikke vandet! :)

 Den del af stranden vi valgte at køre til, er vist ikke en badestrand. Den er i hvert fald fyldt med sten, men det var præcis derfor vi kom :) Drengene kan gå i timevis og glo nedad og finde sten, slå smut med sten og lave konkurrencer :) Dog var bølgerne ikke rigtigt dertil i dag :)

 Vi fandt et stort, meget smukt, stykke drivtømmer! Jeg kunne ikke have det i bilen, det kunne ellers pynte hjemme i haven! Men Oskar blev lykkelig, for så var der da noget at tisse på! :) Så hvis nogen finder det og bliver fristet, så er det ikke kun vand det er gennemvædet af... :)

 Selvfølgelig blev drengene våde op til knæene! Med strømper og sko og det hele :) Så vi sad lidt for at tørre inden vi vendte snuden hjem igen :)
Der var ikke mange buske at tisse bag ved, så jeg sender hermed en undskyldning til det unge par der kørte forbi i bil, da jeg ikke kunne holde mig længere og måtte sætte mig midt i det hele... :)

 "En eller anden" har åbenbart haft fat i min mobil uden at jeg har opdaget det :)

Og man må jo ikke tage sten med hjem - tror jeg da - men vi kom altså til det alligevel... :)

2 kommentarer:

mig & ipsen sagde ...

skøn tur i har været på,,,,,smiler .... skal man på potten så skal man :-)

Camilla sagde ...

Hvad f..... Var det din blege bagdel vi stirrede lige ind i på vores søndagstur. Børnene er ikke kommet sig over oplevelsen endnu. ;) ha ha. Ja vi har jo bogstavlig talt kun det skæg vi selv sidder på. Knus.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...