søndag den 25. august 2013

Mulvarp, fætter/kusine fest og malerarbejde...

 Weekenden har været travl og hyggelig :) Lørdag holdt jeg her hos os, årets fætter/kusinefest for fætrene og kusinerne på min mors side :) Som altid en dejlig og hyggelig dag, for i årets løb får jeg ikke snakket med alle, så denne dag er altid et dejligt gensyn! :)
I morges havde der så været muldvarp i græsplænen. Det er Oskars yndlingsbeskæftigelse :) Godt nok graver han huller i plænen, men det ender også altid med at han stolt fremviser muldvarpen efter endt "arbejde" :) Dygtig hund - og hullerne dækker vi bare bagefter :) der spilles ikke golf på vores plæne, som alligevel er fyldt med mos :) Pyt!

 Mine stangbønner stortrives nu. Jeg kom lidt sent igang, så hvis vejret er med mig - og bønnerne - så har jeg vist bønner længe endnu :) Jeg såede nemlig i flere omgange, fordi jeg var overbevist om, at duerne have ædt dem! Det havde de ikke og nu har jeg mange bønner! :)

 Rævehalerne melder også deres ankomst nu. De er så smukke! Engang gik jeg til blomsterbinding og jeg kan huske at jeg såede hele min mors køkkenhave til med den slags :) Nu har jeg min egen have og nu skal de prøves igen! Ikke til blomsterdekorationer, men bare til fryd for øjet i haven :)

Den (næsten) sidste etape i malerarbejdet blev afsluttet i dag! Jeg tror ikke, at budgettet giver plads til mere maling i år, så resten må vente! Nu har vi bygget og ordnet og rodet i 10 år, så endnu et par år betyder ingenting :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...