søndag den 15. september 2013

Så gik den weekend...

 Weekenden startede med at vi hentede vores nye bil! Altså en sprit ny bil! Jeg har aldrig før haft en helt ny bil :) Vi har købt en Honda Jazz. Jeg fik lov at køre den hjem, og da jeg satte mig bag rettet stod der 22 km på instrumentbrættet! Uha den er skøn :)

 Kasper har eksperimenteret med sæbebobler på køkkenbordet :) Faktisk var der 4 bobler, men den yderste sprang lige da jeg tog billedet :) Det var noget med et sugerør helt tæt på bordpladen...

 Krydderurtebedet er ryddet og der er nu salt på lager indtil næste år - hvis jeg lader være med at forære mere væk nu! :)

 Vest til ny verdensborger er færdig og skal vist afleveres en af dagene :)

 Vi har startet en oprydningsbølge i dag! Vi skal i gang med en større rokade af værelser i huset, og vi bliver nødt til at skabe lidt plads rundt omkring :) Så flere dejlige ting er sat til salg på nettet...

Og så har jeg i dag trævlet et helt ærme op! For hunden da! Nu kommer jeg sent i seng, for jeg må da komme godt i gang med det igen :) Jeg er i gang med at komponere til skuffen og det blev ikke som jeg ville...

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Spritny bil, - det har jeg aldrig prøvet, - og kommer desværre nok heller ikke til det. Tillykke med den!

Hvor har du gang i mange ting :)

Camilla sagde ...

Tillykke med den nye bil :) jeg skal hente min (næsten) nye bil i morgen. Glæder mig helt vildt. Knus.

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...