mandag den 23. september 2013

Strikkefestival på Fanø - volume 1.......

 Garnkurven + det løse var pakket. Tina og jeg havde meldt os til 3 workshops, så lørdag og søndag var besat! Vi tog afsted om torsdagen, for så havde vi hele fredagen til at kigge os omkring, shoppe, se udstillinger og bare hygge! Og det var vi gode til :) Fanø er en fantastisk ø! Jeg har jo altid sagt det samme om Læsø, men jeg er på nippet til at ombestemme mig og vælge Fanø i stedet :)

Om lørdagen stod den på workshop hos Ruth og "start i et hjørne". Fantastisk! :) Hun er simpelthen så kreativ og "ud af boksen" tænkende! Jeg tror vi alle var parate til at droppe strikkefastheder, opskrifter og målskemaer efter denne workshop! For hun starter faktisk bare i et hjørne :) Fedt og meget inspirerende!

 Vi mødte også Tine og Lone, som præsenterede os for Nordiske Masker! Man bliver helt høj af at være deltager! :) De formåede at få strik til at ligne en million, uden at der var de helt store finurligheder at spore. Fantastisk inspirerende! Efter denne workshop tror jeg, at alle tænkte på følgegarn og sammensætning af kvaliteter :) Jeg havde ikke deres to bøger, og tænkte egentlig at dem behøvede jeg ikke. Men dagen efter kunne jeg simpelthen ikke komme videre uden at eje bøgerne, så nu er de med hjemme på hylden :)

 Ruths kreationer :) Begge opskrifter kan købes på hendes hjemmeside!

 Det var så hyggeligt at møde andre strikkere og det var rigtig fedt at få lov til at være nørdet i en hel weekenden, uden at nogen så underligt på en :)

Søndag var det Annette Danielsen der lærte fra sig. Hun er virkelig en fantastisk person :) Og hun har mange bøger bag sig! Jeg fik købt "Kun for mænd" - og som hun sagde, så er det ikke fordi modellerne kun må strikkes af mænd :) Faktisk har min egen mand nærmest forelsket sig i en af modellerne!
Efter at jeg tvang ham til at kigge bogen igennem :)
Fedt at møde Annette Danielsen, selvom vi vist var lidt trætte allesammen!

 Jeg er stadig helt træt og mæt efter alle oplevelserne. Weekenden har været fyldt med indtryk, idéer, grin, mangel på søvn, hygge, inspiration, indkøb og fællesskab. Det var første gang jeg var med på strikkefestival, men absolut ikke den sidste!
Næste gang skal vi bare liiiiige finde et andet sted at bo, men det er en helt anden historie :)

Frokosten imellem de to workshops blev om lørdagen indtaget på Restaurant Aroma. Det er den bedste pizza jeg længe har fået! Og Fanø Rav dertil - som jeg har indkøbt et lille lager med hjem af :)

6 kommentarer:

Eva sagde ...

Uh, så megen inspiration. Du skal da vist strikke en del her i vinter.

Kirsten sagde ...

Spændende workshops du havde valgt. jeg har også været hos AD engang, hun er enormt inspirerende.
Jeg overvejer om jeg kan holde ud at bo samme sted en anden gang, hvis vi tager vores egen vogn med ;-)
Cecilie havde i hvert fald en herlig tur på hesteryg til stranden, og det var derfor vi valgte stedet.

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Dejligt at høre om alt det der sket på Fanø, når man ikke lige selv kunne være med. Kh Helle ;O)

Irene sagde ...

Det er bare SÅ skønt at læse alle de dejlige indlæg om festivalen. Jeg var der kun om lørdagen. Næste år skal jeg vist derover lidt længere.

Annes indfald sagde ...

Hej Mette.... Fanø var en herlig oplevelse, vi har Læsø til gode. Jeg var også med til Ruths ws! Nu skal jeg liiiige have en ide og så afprøve det!
Nåede også ws om dobbeltstrik og design din egen trøje.... Jo der er nok at bruge sit garnlager på....
Dejlige snapshots fra øen. Der er virkeligt mange sjove, spændende, smukke, interessante steder....

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...