onsdag den 16. oktober 2013

Det skal være skidt før det bliver godt...

 Og det er det så! :) Vi har påbegyndt en større rokade af husets rum. Alt startede med at Flemmings band er blevet opløst; øvelokale/kontor er derfor ledigt... Jonas og mig var hurtige til at få en idé :) Jeg flytter min systue ud i det meget større rum, Jonas flytter sit værelse ind i rummet hvor jeg har systue nu (så er han væk fra soveværelse og lillebror - og har eget indgang!), Kasper flytter fra sit lille værelse og ind i Jonas' store værelse, far flytter sine sørgelige rester af instrumenter og kontor ind på Kaspers værelse - og alle er glade :) Selv far er med på idéen!

 Der er bare lige en hage ved hele misæren. Hvor skal vi gøre af alting imens vi arbejder på sagen?! Der skal jo males og finjusteres nogle steder inden indflytning. Så rundt omkring i huset på ledige pladser og i hjørner, står der nu ting og sager. Jeg har flyttet ting ud i mit nye rum, men Flemming kan ikke flytte alting før der er plads på Kaspers værelse, som ikke kan flytte ud før der er plads på Jonas' værelse osv :)

Der står stadig diverse instrumenter i øvelokalet, som bliver hentet engang ved lejlighed. Guitarsamlingen er Flemmings - hver gang jeg køber garn eller stof, så får vi også en ny guitar i huset :) Næsten i hvert fald...
Men de vigtigste rum er ungernes værelser, så det er der energien bliver brugt først! Vi overlever nok lidt ventetid i rod og uorden. Mit knæ er alligevel ikke klar til en symaskinepedal endnu :)

7 kommentarer:

Merete sagde ...

God basis for oprydning i alle kroge - det er skønt ;0)
Go' fornøjelse

Linda sagde ...

Fedt med så meget plads, jeg er lidt misundelig. Har nu bestemt at når ældste Gnuen alligevel kun befinder sig hos sin far, skal hans værelse være mit. Muhahaha!

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Rigtig god fornøjelse, det lyder som en god plan.

Micha sagde ...

elsker sådan en gang omrokering og oprydning, men øv er det da bare mens det står på, super lækkert, når det er slut :)
God fornøjelse :)
KH Micha

Kirsten sagde ...

Lyder som en fantastisk god omrokering ;-) men fy for pokker i mens det står på... men det bliver helt sikkert rigtig godt ;-)

Kirsten sagde ...

Super ide, altså at du flytter ind i det største rum :-)
Jeg har selv planer om, at spisestuen skal blive til min nye systue, meeeeen først skal bryggerset lige være færdigt, for alt inventaret er opmagasineret på andet år i spisestuen.

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...