onsdag den 2. oktober 2013

Her ligger jeg så...

I går blev jeg opereret i mit højre knæ. Så nu ligger jeg her på sofaen, med benet oppe, og kan ikke lave noget som helst :) Altså udover at strikke! Oskar kan også være med :) Mit ben ligger klemt op ad ryggen på sofaen, under tæppet, og Oskar har møvet sig til rette. Jeg strikker strømper, ser fjernsyn og er ved at vænne mig til at skulle vartes op den næste uges tid :)
Operationen gik fint, jeg er lettere dopet og øver mig i brugen af krykker...

7 kommentarer:

DaneMum sagde ...

God bedring - god du har en hobby som strik og ikke ...tjah.... stavgang eller skateboarding

Camilla Bilgaard sagde ...

God bedring til dig. Det er jo fantastisk med strikketid.. du kan jo hurtigt få strikket sokker til hele byen..

Fru Olsen sagde ...

God bedring. Når nu det skal være, så er det sikkert ret hyggeligt der i sofaen. Og Oscar hygger sig helt sikkert!

Lis sagde ...

Ønsker dig God bedring, samt en god rekreations tid. Det er da ikke det ringeste, at kunne strikke og hygge sig med hunden, så går tiden.

Kh. Lis

Kirsten sagde ...

God bedring.... og hvor ser det hyggeligt ud, håber ikke du bøvler med for mange smerter, efter operationen? ;-)

Eva sagde ...

God bedring. Godt det ikke er albuen, der er opereret :)

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Rigtig god bedring. Dejligt med så fint selskab ;O)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...