onsdag den 9. oktober 2013

Jeg sidder her stadig...

Nu på 2. uge sidder jeg stadig i sofaen med min ispose om knæet. Oskar holder mig ved selskab og venter på at jeg kan lege :) Jeg har fået strikket en del, set en masse skod fjernsyn og og læst en smule. På fredag ryger stingene og så bliver jeg forhåbentlig lidt mere mobil. Hævelsen har fortaget sig meget, men er stadig ikke væk. Jeg er gul og blå omkring knæet, men det forsvinder vel også :) Aldrig har jeg kedet mig så meget! Man kan faktisk godt blive træt af at sidde i sofaen og strikke hver dag - altså hele dagen! :)

4 kommentarer:

Lis sagde ...

Ja, når man ikke kan andet, så må det i længden bliver kedeligt. Stakkels dig.
Jeg krydser fingre for at alt er fint på fredag, så du kan komme igang med at blive mobil og aktiv igen.
Glæder mig til at se det strik du har fået lavet, det er ihvertilfælde fyldt med minder om to ugers sofa ophold.

Hold ud, det er snart fredag.

kh. Lis

Irene sagde ...

Hvor øv, og det er nok rigtig. Når man sidder ude på arbejde drømmer man om at kunne sidde derhjemme hele dagen og strikke. Men virkeligheden er jo ofte en anden
Rigtig go´ bedring

Kludemutter sagde ...

Ja, tænk at det man har drømt om at få lov til kan blive så kedeligt ;))

Håber snart du springer rundt igen.

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...