torsdag den 17. oktober 2013

Morgen bageri amok...

 I aftes inden jeg gik i seng, rørte jeg en dej til koldthævede boller, som vi skulle have til morgenmad...

 Imens de var i ovnen, blev jeg grebet af et overskud, som ingen ende ville tage... :)

For imens bollerne var i ovnen, tænkte jeg: Det er da en skam at jeg ikke har mere at fylde i ovnen, nu hvor den er varm! Derfor skyndte jeg mig at lave en dej til chokolade muffins! Men ovnen var jo stadig varm! :)

 Derfor lavede jeg en blanding til en portion knækbrød :) Så efter muffins bagte jeg to plader knækbrød!

Så stoppede jeg også :)
Men egentlig er min dag i bageriet ikke slut endnu, for Jonas får to kammerater på besøg i aften og de har bestilt pulled pork og hjemmebagte burgerboller :) Kasper ønsker sig hindbærsnitter, så senere i dag springer jeg i køkkenet igen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...