mandag den 14. oktober 2013

Oprydning...

 Jeg ville lige rydde lidt op i en skuffe i dag, fordi jeg ikke kunne finde en dims jeg manglede. Det kan godt gribe om sig, og inden jeg fik set mig om havde jeg tømt hele skidtet! Hold nu op hvor kan der være meget i få skuffer! :)

 Et mega irriterende problem! Hvad er nøglerne til? De passer ikke til nogle af vores døre, postkasse, cykellåse og div?! Jeg kan ikke smide dem væk! Tænk hvis nu...

 Punge mangler jeg heller ikke. Nu ryger de altså i loppemarkedkassen!

 Der blev også et hjørne til gemalen at gennemgå! :)

 En stak gamle billeder :) Her er det Jonas og mig i bageriet engang for nogle år siden :)

Og skruer?! Hvorfor ligger de egentlig i mine køkkenskuffer!?! De er nu sorteret og lagt ud i værkstedet :)
Jeg er ikke helt færdig med at rydde op endnu, det må jeg blive i morgen! Men jeg har da helt lyst til at lade skufferne stå åbne og derefter invitere gæster, så alle kan se hvor pænt orden jeg har - så længe det varer :)

7 kommentarer:

DaneMum sagde ...

Hvor er det dog befriende at se, at jeg ikke er den eneste, der har køkkenskuffer som ..... indeholder ALT!

Lis sagde ...

Puh jeg tror også der kan findes mange underlige ting i mine skuffer.

Jeg kan godt forstå du er stolt, det er da også et dumt sted at gøre hovedrent for ingen, kan jo se du har lavet noget.

God aften til dig.

Kh. Lis

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Du har vist samlet en masse energi på den sofa, Mette. Godt at du er oppe igen ;O) Ja, sikke meget man kan have i de skuffer. Hvem mon det er der putter det i ?
Kh Helle

Karina Viki sagde ...

OMG! Det kunne lige så godt have været mine køkkenskuffer : D hvordan ender alle de ting altid i køkkenet??!? Jeg må vist også snart i gang, de er så lækkert når det er klaret ; )

Boselade sagde ...

Jeg forstår ikke hvem der kommer ind i ens hus, når man IKKE er hjemme, og putter alt muligt i ens skuffer!!! Hvem er det ????
IKKE mig :-0

Eva sagde ...

Det er lækkert at få ryddet godt op, - også selvom det ikke varer evigt.

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...