onsdag den 4. december 2013

Jeg er så træt...

Jeg er træt helt ind i midten :) Men det har været en super god dag! Søde, hjælpsomme og smilende kolleger! Min hjerne er helt blæst efter en dag ved kassen, med en masse tal i hovedet at huske, jeg har været i bageriet og har solgt othellolagkage og norske klejner. Jeg anede ikke, at der fandtes mange andre spil end Lotto! Men jeg anede virkelig heller ikke, at der eksisterer en hel væg af forskellige cigaretmærker! Lange, korte, bløde og hårde pakker, guld, sølv og alm. Og hvor er de dyre! :) Godt at jeg ikke har den last mere...
På vej hjem, fik jeg en sms om, at jeg kunne hente min pakke hos GLS. Jeg har fået en lille pakke fra Garnudsalg.dk Jeg har købt en enkelt strikkepind bare for at prøve - og jeg er solgt! Mine nye strikkepinde skal købes her! Jeg kunne jo starte med at skrive dem på ønskesedlen :)

3 kommentarer:

Randi B. Jensen sagde ...

Tillykke med jobbet - jeg kan godt forstå, du er glad, selv om det ikke er dit drømmejob - jeg har også prøvet at være i dagpengesystemet og ved, hvor hårdt det er.

Kirsten sagde ...

Dejligt, at 1. dag er gået så godt... og jeg tror vi alle kender den følelse, at hovedet nærmest ikke hænger til resten af kroppen, pga alle de informationer, sådan en ny første dag kan frembringe ;-)

Skøn læsning ;-)

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...