tirsdag den 3. december 2013

Klar, parat, start...

Der er tjek på madpakken og jeg er klar til at starte på nyt job i morgen tidligt kl 7! Jeg har fået en plads ved kassen i Eurospar i et år... Nok ikke ligefrem et drømmejob, men et job som holder mig ude af dagpengesystemet! Og selvom der er udsigt til 9-timers vagter og weekendarbejde, så er det bedre end at være på dagpenge! :) Jeg glæder mig til at få kolleger igen, jeg glæder mig til at være en del af et team, jeg glæder mig til kundekontakten, jeg glæder mig til IKKE at skulle søge 4 job om ugen!! og jeg glæder mig til at have noget at stå op til igen! :)

8 kommentarer:

Eva sagde ...

Tillykke med det. Og helt ærligt, så tror jeg, at mange har fået øjnene op for "kassedamen", - den megen snak i medierne har gjort sit, og strategien med sige "goddag" og "hav en god dag" har også gjort sit. Jeg lægger i hvert fald mere mærke til den, der sidder bag kassen, når jeg handler.

God arbejdslyst.

Margith sagde ...

Tillykke Mette og god arbejdslyst.

Lotte Sallingboe sagde ...

Helt vildt tillykke med jobbet!! Uanset hvad man siger, så er det nemmere at finde et job, hvis man har noget i forvejen!!
God dag og pas på dig

Kirsten sagde ...

Tillykke med dit nye job - og ja, måske er det ikke drømmejobbet, men det er dog et job, og pengene kommer ind på kontoen hver måned.
Jeg blev faktisk glad for, at læse din lille update, for hvor er der mange der desværre går og ikke kan finde jobs, og mange/flere fravælger måske lige netop kassejobbet, men kan vi tillade os, at være kræsne i denne tid? Du slipper nu for, som du selv skriver det, at søge 4 jobs hver uge, og have det "hængende" over hovedet, at du skal søge hver uge. Måske lange vagter, og ja der er også weekender der bliver brugt, men du bliver helt sikkert glad for det. Vi er nemlig flere, der lægger mærke til hvem der sidder der bag kassen ;-)

Rigtig meget held og lykke i dit nye job ;-)

A + K = ♥ sagde ...

Tillykke og held og lykke med jobstarten :D En god, solid madpakke er vejen frem.

- Anne

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

Det er altid voldsomt energikrævende at starte på nyt job, hvor ALT er nyt!
Et job ved kassen er bestemt ikke det værste. Har selv prøvet det i 9 måneder (i år 2000), og jeg kunne faktisk rigtig godt lide jobbet, og kunne/kan ikke helt følge alle de negative ting, der bliver sagt.
Håber du bliver glad for det, selv om det ikke er din branche (det var heller ikke min).
Held og lykke i EuroSpar. :-)
*SMIL* fra Lisbet

Henriette sagde ...

Tillykke med det nye job og jeg ønsker dig vind i sejlene.

Kari sagde ...

Tillykke med jobbet. Selvom det ikke er drømmejobbet, så er det et job.
Jeg er også arbejdsløs og er ved at være der, hvor et job i et supermarked er attraktivt.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...