søndag den 2. marts 2014

Den lille grankogle...

I dag fik jeg - trods hovedpine efter lidt for sjov aften i går - taget mig sammen til at sætte mig foran symaskinen og få nogle hængepartier ud af verden. Nu er naboens bukser syet ind, andre bukser lagt op og lappet, en skjortebluse har fået korte ærme og en lynlås er skiftet. OG en ny pude til sofaen er født :)
I efteråret, eller vist nok lige inden jul, købte jeg det her skønne pudestof med en grankogle i Stof og Stil. Den er jo hurtig at sy! Eller... jeg fik det aldrig gjort :) Men nu er den færdig, med mint farvet tittekant og en lille dunpude indeni, som også er fra Stof og Stil. Den måler bare 29 x 29 cm og er rigtig lækker og fin! Og nu er min hovedpine forsvundet, jeg sidder i sofaen og hygger lidt, inden dynerne kalder og en ny uge starter i morgen når vækkeuret ringer kl 5.30...

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Klokken er kun 5:13 i skrivende stund, så du er ikke oppe endnu, - men god mandag alligevel.

Mette Thrysøe sagde ...

Tak Eva:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...