søndag den 6. juli 2014

Hurra...

I dag har Jonas fødselsdag, men det er mig der har fået den bedste gave :) Jeg har været ude at hente mit nye (brugte) kamera, som jeg har købt igennem dba :) Det er en mindre model end mit gamle Nikon, men det er så meget lettere at arbejde med :) Der fulgte en monster linse med og heldigvis kan jeg også bruge linsen fra mit gamle kamera, så nu har jeg 2! Det er langt om længe lykkedes mig at skaffe en adapter, så jeg nu også har kunne oplade batteriet! :) I morgen skal jeg lege med min nyanskaffelse! Lækker 90'er rød farve, ikke? ;)
Jonas er blevet 15 år i dag (godt at der ikke er sket en pind med moderen i alle de år) :) Vi har været i Ikea og han har valgt den nye kontorstol som han ønskede sig :) Og så har jeg serveret millionbøf med spaghetti, som er den unge mands livret :) Dejlig fødselsdagssøndag!

2 kommentarer:

Annes indfald sagde ...

Tillykke med fødselsdagsbarnet.
Og med det "nye" kamera. Så er du godt rustet til nye foto-projekter.
Jeg gik væk fra spejlreflekskamera til en Lumix tz 60... Jeg orkede ikke at slæbe på det store kamera...men jeg savner fornøjelsen ved at arbejde med et "rigtigt" kamera.
God fotofornøjelse....

obat wasir herbal sagde ...

Matur Suwun pisan booss... Artikele apik tenan he..!!
nderek langkung kula badhe sebar kabar obat kangge ngobati wasir, kula gadah obat ingkang ampuh lan aman kangge njenengan sedoyo. Monggo dipun tumbas nopo dipun tulung sebaraken njih. Matur suwun.Obat Herbal niki sampun terdaftar teng BPOM, Kangge informasi lewih lengkape monggo hubungi mawon 0821-3454-7772 utawi Pin BB 7EB05AAB.
cara menghilangkan ambeien alami
cara mengobati ambeien paling ampuh
cara mengobati ambeien dengan alami
cara menyembuhkan ambeien berdarah
cara mengobati ambeien bagi orang hamil
cara cepat mengobati ambeien
cara menyembuhkan bengkak ambeien
cara menghilangkan benjolan ambeien
cara mengobati ambeien ibu hamil
bagaimana cara mengobati ambeien
cara menyembuhkan ambeien dengan cepat
cara mengobati penyakit ambeien tanpa operasi
cara mengobati ambeien parah
cara mengobati wasir pada ibu setelah melahirkan
cara menyembuhkan ambeien pada saat hamil
cara mengatasi wasir yang berdarah
cara mengobati ambeien atau wasir
cara mengatasi ambeien bagi ibu hamil
cara menghilangkan ambeien atau wasir
cara mengobati ambeyen bagi ibu menyusui
cara mengobati ambeien pada ibu hamil
cara mengobati ambeyen bengkak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...